تمدید قرارداد بلاکت با منچستریونایتد

 

بلاکت 20 ساله، از محصولات آکادمی باشگاه منچستریونایتد است و اولین بازی خود برای تیم اول باشگاه را تابستان گذشته در مقابل سوانسی انجام داد که البته به شکست شیاطین سرخ ختم شد. بلاکت قرارداد خود را تا سال 2017 تمدید کرد. ضمن اینکه این قرارداد یک سال دیگر نیز قابل تمدید خواهد بود. 

این بازیکن پس از تمدید قراردادش به وبسایت باشگاه گفت:" من تمام زندگیم هوادار منچستریونایتد بوده ام.از 8 سالگی در این باشگاه حضور دارم و این تمدید قرارداد، باعث افتخار من است. راه یابی از آکادمی به تیم اول باشگاه و نیز بازی نخست من در الدترافورد، مثل یک رویا بود.همچنان می خواهم پیشرفت کرده و به مربی و سایر هم تیمی هایم برای کسب نتایح بهتر کمک کنم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: منچستر يونايتد ,

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393 ا 23:5 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.